Urząd Gminy Sieciechów

Skrzynka podawcza ePUAP

Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) jest systemem służącym do przekazywania informacji (wniosków, pism lub innych dokumentów) w formie elektronicznej do podmiotu publicznego przy wykorzystaniu powszechnie dostępnej sieci teleinformatycznej (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych)

W celu skorzystania z ESP Urzędu Gminy Sieciechów dostępnej na platformie ePUAP, należy spełnić poniższe warunki:

Istnieje możliwość skorzystania z formularza elektronicznego Pisma ogólnego do podmiotu publicznego na platformie ePUAP.

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP) jest narzędziem umożliwiającym obywatelom, przedsiębiorcom oraz instytucjom publicznym realizację usług administracji publicznej przez sieć teleinformatyczną.

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP) dostepna jest pod adresem: http://epuap.gov.pl/.

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:

  • Przekazanie dokumentu poprzez ESP Urzędu Gminy Sieciechów na platformie ePUAP;
  • Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu do sekretariatu mieszcząceo się przy ul. Rynek 16 w Sieciechowie na następujących nośnikach danych:
    • Pamięć masowa USB;
    • Płyta CD/DVD.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

  • Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
  • Akceptowalne formaty załączników to:
    • ODT, DOC, DOCX, RTF, TXT, PDF
    • XLS, XLSX, ODS
    • GIF, TIF (TIFF), JPG (JPEG), PNG, SVG
    • XML
    • ZIP, 7Z
  • Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 15 megabajtów (MB)
  • Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.