Tekst odczytywalny maszynowo
Tekst odczytywalny maszynowo
Urząd Gminy Sieciechów
Urząd Gminy w Sieciechowie zajmuje się sprawami publicznymi o znaczeniu lokalnym oraz zadaniami zleconymi z zakresu administracji rządowej. Kierownikiem urzędu jest Wójt Gminy Sieciechów – Arkadiusz Paweł Guba.
Urząd Gminy w Sieciechowie zajmuje się:
- realizacją budżetu gminy,
- obsługą Rady Gminy Sieciechów
- sprawami z zakresu ochrony środowiska między innymi: gospodarką odpadową, opieką nad zwierzętami, ochroną jakości powietrza, usuwaniem drzew i krzewów
- sprawami związanymi z gospodarką nieruchomościami, planowaniem przestrzennym, rolnictwem
- sprawami z zakresu inwestycji między innymi.: zlecania projektowania, budowy i utrzymania dróg, ich oświetlenia, a także małej architektury
- sprawami z zakresu podatków i opłat lokalnych, między innymi: naliczaniem i egzekwowaniem podatku: od nieruchomości, leśnego oraz rolnego,
- sprawami z zakresu promocji, kultury, sportu i zdrowia
- sprawami z zakresu obsługi przedsiębiorców m.in. dokonywania wpisów związanych z działalnością gospodarczą, udzielaniem zezwoleń na sprzedaż alkoholu
- sprawami obywatelskimi: meldunkami, dowodami osobistymi, wpisaniem na listę w przypadku wyborów
- zarządzeniem kryzysowym,
- ochroną przeciwpożarową, bezpieczeństwem,
- prowadzeniem spraw z zakresu obrony cywilnej i spraw wojskowych.
- sprawami z zakresu aktów stanu cywilnego: udzielaniem ślubów cywilnych, wydawaniem aktów zgonu, odpisami aktu cywilnego.
Jak skontaktować się z Urzędem Gminy w Sieciechowie:
ul. Rynek 16, 26-922 Sieciechów
tel.: 48 621 60 08
e-mail: urzad@sieciechow.pl
W jakich godzinach pracujemy:
Urząd Gminy w Sieciechowie jest otwarty:
- w poniedziałki od 8.00 do 16.00.
- od wtorku do piątku od 7.00 do 15.00`
Aby skutecznie komunikować się z naszym urzędem osoby z niepełnosprawnościami mogą:
- napisać pismo i wysłać je na adres: Urząd Gminy Sieciechów, ul. Rynek 16, 26-922 Sieciechów,
- przynieść pismo do Kancelarii Urzędu – pokój nr 3. Kancelaria to biuro, w którym można zostawić pisma i inne dokumenty,
- napisać wiadomość i wysłać ją na adres e-mailowy:urzad@sieciechow.pl
- zadzwonić pod numer 48 621 60 08,
- przyjść do Urzędu i spotkać się z pracownikiem w godzinach pracy Urzędu.
- osoby słabosłyszące mogą skontaktować się z pracownikiem Urzędu za pomocą pętli indukcyjnej. Pętla indukcyjna przeznaczona jest dla osób słabosłyszących o różnym poziomie ubytku słuchu, które mają zdolność słyszenia i rozumienia mowy. Do stosowania pętli niezbędne jest używanie aparatu lub dwóch aparatów, ewentualnie implantu słuchowego.